Sunday, July 25, 2021

Bloggen exploderade



Ärligt talat vet jag inte vad som hände med min blogg men jag har fått extremt många nya besökare under helgen! Vanligtvis brukar det varierar runt 400 läsare om dagen men just nu under denna helgen har jag fått över 1 000 besök per dag, wow! Vilken tryck det blev! Jag vet fortfarande inte anledning till detta men jag hoppas ni gillar infon som finns på bloggen. Pengar, pengar och ännu mer pengar är vad bloggen handlar om.

Bara en vecka kvar så kan vi avsluta även juli månad. Bloggen har levererat bättre än jag trott, antal besökare denna månad närmar sig 13 000 stycken. Tack! Pengamässig från bloggens reklam är också helt okej, hittills har bloggen snurrat ihop 120 kronor så ungefär 4-5 kronor per dag i passiva inkomster.

En mindre bra nyhet är att min bloggkollega Valient-utdelningskungen har slutat blogga. Ett av anledningarna var att han inte fått en enda krona från bloggen under ett helt år. Pengar delas inte ut i onödan, man ska antingen jobba eller göra nytta för dom som betalar ut pengar. 

Jag har haft bloggen i 2 år och totalt har jag tjänat ihop från reklam och affiliatelänkar nästan 3 000 kronor. Jämfört med vissa är det jättemycket, men vissa får så mycket i månaden, om inte mer. Viktigaste för mig är att tjäna mer än förra året. 

Bloggen läses mest i Sverige (80%) och resterande läser bloggen utomlands. Jag är faktiskt imponerad att 12% läser bloggen i Danmark! Tak skal du have! 3% är från USA och resterande länder under 1%. Häftigt att min blogg lyckades nå så många av er! 

Under helgen har jag läst SCA och Skanskas rapporter så lite mindre sammanfattningar kommer så småningom. Vad ska man annars göra när vädret har vänt och nu är det 20 grader och regn?

Två Månadslöner

1 comment:


  1. Jag heter Silvia Scali och är vårdgivare. Jag noterar att jag just nu är som den lyckligaste. Jag kommer att vittna om ett lån mellan individer som jag just har fått. Jag fick mitt lån tack vare Pierre Michels tjänst. Jag började procedurerna med henne i fredags och på tisdag klockan 10:45 eftersom bankerna inte arbetar på lördagar, då fick jag bekräftelse på att överföringen av min begäran på 950.000 kr skickades till mig. mitt bankkonto väldigt tidigt, till min stora förvåning lyckades överföringen. Här är hans E-mail : combaluzierp443@gmail.com


                         E-mail : combaluzierp443@gmail.com

    ReplyDelete