Tuesday, July 27, 2021

Fynda vattenmelon



Vill du fynda vattenmelon så kan du köpa den för 4,90 kr kilot! Så låg pris har vi sällan så pass på. För att köpa den så billigt ska du vara Willys+ kund (det är bara registrera sig i kassan) om du inte är det redan. 

Jag åkte till Willys direkt efter jobbet och hittade enorma kartongen. Den såg tom ut, jag tittade neråt i lådan så låg det två stycken vattenmeloner. Den ena var lite dålig och skadad, den andra var bra. Jag tog den andra, vägde sedan i kassan och såg att den väger hela 7 kg! Kommer att räcka hela veckan långt!

Tur att jag fick sista melonen, hoppas ni har lika bra tur hemma hos era lokala Willys. Den var jättegod (från Spanien). 

Jag har sagt det hundra gånger och jag säger det igen. Hela Axfood koncernen enligt mitt tycke är superbra, Willys rullar på som vanligt, Hemköp och EuroCash håller på att återhämta sig nu efter covid. Snart blir det riktigt bra igen. Jag är nöjd kund och aktieägare. Bara för en vecka sen har kommunikationsdirektör köpt aktier för 293 000 kr. Som det känns nu så kommer jag aldrig sälja Axfoods aktier.

Två Månadslöner

2 comments:


  1. Jag heter Silvia Scali och är vårdgivare. Jag noterar att jag just nu är som den lyckligaste. Jag kommer att vittna om ett lån mellan individer som jag just har fått. Jag fick mitt lån tack vare Pierre Michels tjänst. Jag började procedurerna med henne i fredags och på tisdag klockan 10:45 eftersom bankerna inte arbetar på lördagar, då fick jag bekräftelse på att överföringen av min begäran på 950.000 kr skickades till mig. mitt bankkonto väldigt tidigt, till min stora förvåning lyckades överföringen. Här är hans E-mail : combaluzierp443@gmail.com


                         E-mail : combaluzierp443@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Buongiorno,
    Sono una persona che offre prestiti internazionali. Con una maiuscola

    che serviranno a concedere prestiti tra privati ​​a breve e lungo termine.Tutte le persone serie in reale bisogno, il tasso
    l'interesse è del 3% annuo Concedo prestiti finanziari, prestiti immobiliari, prestiti di investimento,
    Prestito auto, prestito personale. Sono disponibile a soddisfare i miei clienti entro un massimo di 3 giorni dalla ricezione del modulo di richiesta.
    Persona non seria si astiene

    E-mail: panitaellinor@gmail.com

    E-mail: panitaellinor@gmail.com

    ReplyDelete