Sunday, February 25, 2024

Vecka 8 Nu kan man äntligen fynda



Vi har sänkt våra priser när alla andra fortsätter höja sina. Nu kan du köpa fina produkter -10% billigare. Allt har vi tillverkat själva och lagt otroligt mycket tid på för att få så bra kvalité som möjligt. Webbshoppen hittar du i länken.

Boken Två Månadslöner är otroligt populär bland investerare, småsparare och dom som vill få den lilla extra utöver alla andra böcker som finns där ute. Unik bok och alla som läst den tyckt om den, oavsett om man är 35 år eller 70 år. Perfekt bok för kvällsläsning. Till och med min fru ville att jag skulle läsa till henne varje kväll.

Kortspelet Fruit Salad har jag fått hjälp från en designer som har över 20 års erfarenhet. Allt som jag ritade för hand på ett papper ritade designer på sin dator på ett eget sätt som blev riktigt snyggt. Reglerna finns på svenska och engelska och spelet är godkänd av alla som spelat. 

Mina vänner köpte var sin kortlek, mina föräldrar fått det, mina svärföräldrar älskat det, mina syskon och deras barn slutar aldrig spela. Även på jobbet har många valt att köpa och ha som ett roligt kortlek hemma. Du vill inte missa spelet. Det är begränsad antal och jag kommer inte tillverka fler.

Örhängen tillverkas av riktig silver och är av bästa möjliga kvalité. Min fru kontrollerar dom och om hon hittar det minsta lilla kvalitetsfel så lägger hon undan det. Det finns nya örhängen i lager och du kan bläddra bland bilderna i webbshoppen. Alla örhängen finns och skickas direkt efter beställning. Andra som tillverkar liknande örhängen tar 400-500 kr för ett par, därför väljer många oss istället.

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment