Tuesday, October 5, 2021

Hallon ägs av Investor



Många av er säkert inte ens visste att hallon ägs delvis av Investor. Investor äger 40% av bolaget. Resterande ägs av Hutchison Whampoa som är också investmentbolag från Hong Kong.

"Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Hallon"

För ett år sedan hade jag Tele2 mobila bredband, när dom höjde priset till 499 kr per månad (200 GB) så tackade jag nej till det direkt. Istället bytte jag till Hallon och lyckades nästan halvera månadskostnaden. Dessutom var 3 månader nästan gratis. Synd att inte fler byter och sänker sina månadskostnader.

Mobila bredband hittar du här: Mobilt Bredband du får gärna slänga in ett presentkod när du beställer också: J8AIQBNC

Har haft abonnemanget i över ett år och inga överraskningar, inga prishöjningar, inga samtal från säljare, precis som det borde vara, billigt, bra, samma pris, ingen krångel. Samtidigt går Investor aktien upp, win-win. En sak som är bra när man har en blogg är att man kan skapa reklam och annat till vissa bolag och själv köpa genom dessa länkar. Då får jag rabatt själv, bloggen genererar några kronor i inkomst och ni får bra erbjudanden också. 

Det är så det ska vara att alla tjänar på det, inte som vissa bloggar som pumpar ut massa reklam med dyra priser eller hemsidor där man aldrig köper något. Jag själv är emot reklam och försöker ha det minimalt på bloggen, då jag tycker att det förstör hela utseende och ingen vill läsa blogg med massa reklam. 

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment