Saturday, April 15, 2023

Två Månadslöner - Du kan bli rik och nå din dröm även med låg inkomst



Äntligen har boken kommit! Vad jag har längtat! Om ni minns så skrev jag i mina tidigare inlägg att jag la ner mellan 4-5 veckor för att skriva den (ganska tjock bok på A5 och 150 sidor lång). Sedan dess har det gått två månader av provläsningar av olika personer, felen fick rättas, omslaget skapades, provtryck gjordes flera gånger om och så vidare. Äntligen har boken anlänt och det går såklart att beställa redan nu innan releasen på marknaden!

Vill du vara bland dom första som läser boken så skriv till mig på:
 
tvamanadsloner@gmail.com 

...så skickar jag all information du behöver. Det går också bra att skriva mailadressen i kommentarerna nedan så kontaktar jag dig via mail. Du kan även nå mig på Twitter om du söker på @manadsloner

Priset är satt på 184 kr och det är såklart fraktfritt.

Det finns plats i brevet så jag kan skicka två böcker för 300 kr. Då sparar du lite pengar per bok och kan ge bort en som present till någon som gillar pengar, börs eller privatekonomi i övrigt. Böckerna kommer såklart signerade.

Vad handlar boken om? Boken handlar om hur du kan bli rik och nå din dröm även med låg inkomst. Jag skrev även lite om mig själv om hur jag nådde min dröm och lyckades spara ihop 1 miljon kr i nettoförmögenhet innan jag fyllde 30 år och hur du kan också göra det. I boken finns det mängder med goda råd, spartips, förslag på sidoinkomster och hur man ska tänka kring privatekonomi och livet i övrigt oavsett ålder. Det är en bok utöver det vanliga som du inte vill missa.

Jag kommer göra en beställning imorgon eftermiddag (söndag den 16e), så skriv gärna innan dess om du vill få boken så tidigt som möjligt. Det tar ungefär 5 arbetsdagar att tillverka böckerna och ett par dagar att skicka till dig, så tidigast kommer boken till dig i slutet av månaden. Trevlig läsning!



Vill passa på och tacka alla som har provläst boken och kommit med riktigt bra feedback. Det har hjälpt mig enormt i projektet. Jag hade inte kunnat skapa boken utan er. Ni vet vem ni är och jag är oerhört tacksam! 

Två Månadslöner

4 comments:

  1. Anonymous16 April

    Går det att köpa den som en digital bok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är en väldigt bra idé 😇 just nu finns det inte, men kanske framöver 🤷‍♂️

      Delete
    2. Anonymous17 April

      Kanske Leanpub hade varit ett enkelt sätt för dig att publicera en ebok.

      Delete
    3. Två Månadslöner17 April

      Jag håller på och tittar på olika alternativ. Blir kanske även en ljudbok framöver. Allt dock tar mycket mer tid än man tror :)

      Delete