Sunday, October 1, 2023

Sidoinkomster från augusti



Tiden går fort och dagarna bara flyger förbi. Nu är det oktober till och med! Sidoinkomster för senaste 30 dagarna summeras till en blyg summa på 1 624 kr men det är utöver lönen och börsen, så det känns bra med någon tusenlapp extra varje månad. 

Antalet bloggbesökare är runt 20 000 styck senaste månaden och det är något lägre än vanligt på grund av att jag är lite mindre aktiv än tidigare. Det är ovanligt mycket hemma och på jobbet.

För att nämna vad det är så har jag gjort färdigt kortspelet, nu inväntar jag leverans. Det tog mycket mer tid än jag trodde, men äntligen är det klart. Så fort jag får den så kommer ni få se bilderna och allt runtomkring. 

Även på jobbet behöver jag lära upp en nyanställd och samtidigt hinna med lönekörning. Sen finns det familj och vänner som kräver sin tid. Jag har även börjat gå på gym och gjort så senaste halvåret snart. Jag gillar inte det, men det är bra för mig och jag känner starkare och har mer uthållighet nu än innan. 

Många frågar mig om hur jag hinner med allt? Ja du, jag har inga barn, brukar jag svara. Men sanningen är att jag hinner knappt med allt. Jag prioriterar hela tiden. Det viktigaste för mig ska gå först och minst viktigt är fortfarande inte gjort. 

Hur brukar ni hinna med allt? Har ni några tips? Multitasking? Det är långt mycket mer som jag vill göra men jag hinner bara inte. Tiden räcker inte. Jag kanske borde lära mig jobba mer effektivt? Dela gärna med er i kommentarerna.

Två Månadslöner

5 comments:

  1. BEHÖVER DU ETT BRÅDSKANDE LÅN ?? Skicka e-post till oss remy.credit111@gmail.com Vi har ett jullån för dig och din familj att njuta av denna semester. Jullånet är nu tillgängligt, vilket belopp du än behöver, vi har ett lån till dig {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM }
    Behöver du kredit? Skicka ett mail till oss på remy.credit111@gmail.com
    Hej hur mår du idag ?? Du behöver ett brådskande lån nu under de kommande 6 till 12 timmarna utan stress och förseningar av REMY CREDIT löser alla dina problem idag. Vi ger lån med 1% ränta, vi erbjuder alla typer av lån med snabb service, skicka ett e-postmeddelande för dina akuta lån
    Maila oss så får vi ett lån via e-post {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM}
    vi har kredit för dig E-POSTA oss nu för ett snabbt lån remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous09 November

    God eftermiddag,

    Jag är en registrerad privat långivare. Vi ger krediter för att hjälpa människor, företag som behöver uppgradera sin ekonomiska situation runt om i världen, med mycket minimala årliga räntor så låga som 2 % inom ett år - 30 års återbetalningstid i någon del av världen. Vi ger kredit i intervallet 2000 € - 500 000 000 €. Lån väl säkrade med maximal säkerhet är nyckeln. Intresserad person bör kontakta oss via e-post: (richardcosmos5@gmail.com)

    Brådskande låneerbjudande.

    ReplyDelete
  3. Anonymous27 December

    Ha en bra dag

    Jag är Richard Cosmos privatlångivare. Jag erbjuder ett lån med en ränta på 2 % per år och till ett belopp av 2 000 euro - 500 000 000,00 euro. Den har 100 % egenkapitalfinansiering med säkrade och osäkrade lån. Vi garanterar våra finansiella tjänster till många av våra globala kunder. Med vår flexibla låneportfölj kan lån behandlas och överföras till låntagare på kortast möjliga tid. Vi arbetar under tydliga och begripliga villkor och vi tillhandahåller alla typer av lån till intresserade kunder, företag, företag och alla typer av företag. Kontakta oss nu på: (richardcosmos5@gmail.com)

    Erbjud brådskande lån.

    ReplyDelete
  4. Anonymous06 March

    Letar du efter ett företagslån? personligt lån, bostadslån, billån, studielån, skuldkonsolideringslån, lån utan säkerhet, riskkapitallån med en ränta på 2%, intresserade sökande bör kontakta oss via e-post:(dakany.endre@gmail.com)

    Brådskande låneerbjudande.

    ReplyDelete
  5. Anonymous06 March


    Behöver du ett akutlån? vi erbjuder lån med 2 %, vi erbjuder skuldsaneringslån, företagslån, privatlån, billån, hotelllån, studielån, privatlån Hemfinansieringslån, för mer information E-post: (richardcosmos5@gmail.com)

    Brådskande låneerbjudande.

    ReplyDelete