Tuesday, August 27, 2019

Coolstuff



Våra badringar gick sönder under sommaren, som tur är så klarade dom tre säsonger. Nu var vi på jakt efter nya, men jag gillar inte höga priser. På nätet säljs det i intervallet 99 - 299 kr stycket. När vi har besök så behöver vi flera och då går priset iväg. Efter halvtimmes letande så hittade jag hemsidan som heter Coolstuff.

Sommaren är snart över, vilket betyder att butiker säljer ut sommarprylar med fina rabatter. Är man långsiktig, så ska man passa på och köpa saker till nästa sommar. Jag lyckades köpa sex badringar enligt bilden för 365 kr vilket är verkligen fynd!

Coolstuff har även andra prylar och när man köper 3 st får man den billigaste på köpet. Är du på jakt efter roliga prylar eller present till någon så rekommenderar jag hemsidan.

Pengar som blir över investeras såklart på börsen. Jag har handlat lite Billerud igen då jag tycker att priset är attraktiv och i slutet av november blir det utdelning på 2,15 kr per aktie. Tiden går fort som alla säger och november är snart här...

Annons från Coolstuff.se:


No comments:

Post a Comment