Friday, March 3, 2023

Otroligt många danska läsare!



Under februari har jag haft otrolig många läsare. Hela 21 000 besök blev det, jämför vi med januari så var det 21 992 besök. Januari hade dock fler antal dagar så februari månad är också riktigt bra. Per dag är det ungefär 750 besökare. Stort Tack till er och vi fortsätter köra på som vanligt.

Mest lästa inlägg under februari var Securitas som rasar på börsen och värdering av aktien. Jag gick igenom mina tankar om bolaget, vad jag läst på Twitter och vad andra investerare tycker om aktien. Köpläge eller inte? Ja du, det är inte alltid lätt att svara på. Det är dock inte svårt heller. 

Folk hamnar på bloggen från alla håll och kanter. Andra bloggare har Två Månadslöner på sin sida som läsvärd blogg, vissa hamnar här via google och vissa kommer hit från nyhetskanalen www.borskollen.se

Största delen av läsare är från Sverige, ungefär 75%. Hela 15% läser bloggen från Danmark vilket är riktigt kul! Nästan 500 hittade hit från USA och resterande hamnar här från hela världen. Jag hade kunnat satsa lite mer på norska läsare, just där är det ungefär 100 personer som läser bloggen. Stor takk til min nye familie! 

Vad gör jag mer under tiden? Jag jobbar heltid, skriver bloggen, rättar fel i boken jag håller på att skriva, omslaget är nu färdig, lagar mat och gör andra hushållssysslor, jag hinner knappt med något mer just nu. Det får vara så en period, det är det värt. Just det jag tittar även på olika lägenheter samt letar efter nya investeringar i Norge. Det är tillräckligt för att vara 110% sysselsatt. 

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment