Sunday, December 11, 2022

Vi har i dagsläget 11 inkomster



Totalt har vi 11 inkomster, det är två månadslöner, försäljning av räkor, växter, fiskar, bloggreklam, blogg samarbeten, affiliates, aktieutdelningar, hundklippning och nu även försäljning av supersnygga örhängen med mat/frukt tema. Finns det intresse så bara att skicka ett mail till tvamanadsloner@gmail.com

Du kan beställa vad du vill ha så görs det på beställning eller du kan välja av redan befintliga örhängen. Kanske korv med bröd? Sushi bitar? Hallon? Semlor? Du bestämmer! Ett perfekt present till någon du älskar, ingen annan i världen kommer ha exakt samma örhängen! Kan vara ett bra present till Jul, Nyår, alla hjärtansdag, barn, bröllop, examen, till arbetskamraten, någon som ligger på sjukhuset, födelsedag, mors dag, inflyttning, påsk, halloween, vad som helst helt enkelt!

Priset är fast på 100 kr per örhänge + eventuell frakt på 13 kr. Du får bra kvalité med äkta silver, snabb leverans via post och viktigast av allt, riktigt bra support. Jag är tillgänglig dagligen och svarar på alla frågor som du har. Är även tillgänglig på Twitter via @manadsloner och på Instagram med namnet OddlyDelicious. Jag kan även skicka bilder via mail på det vi har hemma så hinner ni få dom innan Jul också. 

Alla borde ha flera inkomster, att endast lita på sitt jobb är riskabelt, saker kan hända i livet att man blir utan jobb och då behöver men en krockkudde. Även om sidoinkomster inte ger mycket är det bättre än inget. Med tiden växer även sidoinkomster som kan bli en rejäl tillgång i framtiden. Jag som hoppades på en 100 lapp i månaden från sidoinkomster tjänar nu över 1 000 kr varje månad.

Just nu håller jag på med en ny och förhoppningsvis stor sidoinkomst, mer information kommer i början av 2023. Jag hoppas att det blir den största sidoinkomsten och som alla kommer ha tillgång till att köpa. Jag väntar bara på ett grönt ljus. Det blir som sagt inkomst nummer 12. Om ett par år tänker jag investera i en hyresfastighet också, men det tar vi då. Skicka ett mail på örhängen du vill ha eller en bild på det så tillverkar vi dom speciellt till dig för bara ynka 100 lapp. En lunch kostar mer nuförtiden. 

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment