Sunday, February 26, 2023

Sidoinkomster i februari



Sidoinkomsterna har pausats under månaden för att lägga full fokus på en ny sidoinkomst, vilket är en bok som jag har skrivit. Det tog mig en hel månad men nu har jag fått boken, håller på att korrigera fel som upptäcks och jag har till och med några frivilliga som läser boken just nu. Tanken är att rätta alla fel och trycka nya böcker och göra om proceduren. När jag och andra tycker att den är bra, då blir det en massproduktion av den. 

Finns det intresse så kan ni redan nu ställa er i kön så får ni böckerna innan alla andra får det. Boken borde vara färdig om ett par månader, så det kan bli en perfekt sommarläsning. Angående priset så återkommer jag, behöver räkna lite mer på det, samt ta hänsyn till fraktkostnaden osv. 

I boken finns det lite om mig, hur jag har haft det, vad jag gjort och hur jag hamnade där jag är idag. Förutom investeringar ger jag även tips på hur man ska tänka kring olika saker. Egentligen får man tips och råd genom hela livet, när man är ung, i tonåren, vuxen och pensionär. Jag har gått igenom massor med förslag på sidoinkomster, hur man sparar, tänker och bygger upp sin nettoförmögenhet. Jag älskar boken och har läst den själv två gånger och vill läsa den igen. Passar både nya och erfarna sparare.

Sidoinkomsterna hamnade denna månaden på knappt över 1 100 kr vilket är ganska lågt men bättre än inget. Det kommer bli bättre framöver och det finns många tankar i huvudet på hur vi kan göra det ännu bättre. Lite motgångar gör oss bara starkare. Vad har du för sidoinkomst?

Två Månadslöner

5 comments:

  1. Anonymous26 February

    Jag hoppas du haft någon med tillräcklig språklig förmåga som spökskrivare, din egen svenska (och engelska) lämnar en hel del att önska.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, tack för en riktigt bra kommentar och pepp!

      Delete
    2. Anonymous26 February

      Det är ju sant.

      Delete
  2. Så häftigt med egen bok! Den ska jag verkligen läsa :)

    ReplyDelete