Friday, September 20, 2019

Tack



Vill bara tacka alla läsare, utan er hade jag nog inte orkar skriva bloggen och lagt ner den efter några veckor. Det enda jag ville från början var att ha några läsare som tyckte att mina ekonomiska tips och uträkningar hjälpte er ekonomiskt. Det finns mycket på nätet men ibland saknas det praktiska uträkningar och mycket är gammal information. Lämna gärna en kommentar om ni vill att jag ska undersöka något åt er. 

Nu har jag mellan 10 och 30 läsare varje dag vilket är superkul! Tillsammans blir vi rika, det lovar jag. Bara tre enkla ord, spara, investera, amortera. Finns ingen magisk formula då alla har olika förutsättningar.

Det är inte bara inkomster som räknas, det är utgifter och sparande som gör det möjligt. Det finns rika personer som lever månad till månad och är beroende av en inkomst. Det är viktigt att ha flera inkomster ifall man förlorar sitt jobb. Allt funkar som ger inkomst, blogg, youtube, egna hobbies, utdelningar, sidoinkomster, uthyrning med mera. Jag lyckades radera allt onödigt reklam på min blogg, då det är kvalité som räknas. Det var lite kul dock att se att bloggen genererade 9 kr hittills. Det enda reklam ni kommer att se på bloggen från och med nu är Avanza, då jag själv har alla mina aktier där och gör nya köp när tillfället ges. 

Än en gång, tack, oavsett vem du är.

Två Månadslöner

1 comment: