Wednesday, May 31, 2023

Intäkter i Maj från sidoinkomster



Dags att summera maj månad (tiden går fort!). Min fru har gjort ovanligt bra ifrån sig denna månaden samtidigt som det gick riktigt bra med bokförsäljningen av Två Månadslöner bok och totalt summeras maj intäkterna från sidoinkomsterna till 3 180 kr. Det roliga är att sidoinkomsterna fungerar och man kan göra om och om igen så intäkterna är ganska trygga. För det mesta.

Vi har även fått fler nya kunder som vill klippa sina hundar hos oss, vi kommer utöka produktionen hemma av fiskar och räkor samt växthuset står i princip färdigt och det kommer så småningom ett inlägg om det med massa bilder. Jag kämpar vidare att utveckla kortlek som jag har skapat och det kommer bli en riktigt bra sidoinkomst så småningom. Det är roligt när det går bra och då vill man utvecklas ännu mer. 

Det var riktigt trevligt att se kommentarerna kring boken jag skrivit, bland annat:

... Hursomhelst hade jag mycket värde av den här boken!

Nu har jag läst den och jag tyckte den var mycket bra. En annorlunda ekonomibok utan en mängd staplar och siffror, men med mycket bra tips och väldigt lättläst.

Har läst mer än halva boken i en sittning. Ett bra betyg från någon som sällan ens tar sig igenom en bok. Inspirerande!

Det är klart att man är lite nervös när man släpper en bok men av det jag sett och hört så ser det lovande ut, boken likställs och är även bättre än vissa som finns ute på marknaden vilket jag är väldigt stolt över. Jag kommer se över möjligheterna att publicera den så att man kan köpa den via bokhandeln också. 

Har några böcker kvar hemma hos mig som ni kan köpa. Skicka ett mail till tvamanadsloner@gmail.com så tar vi vidare därifrån. Tycker att den passar dom flesta, studenter, nya småsparare, dom som redan sparat ett tag och även äldre. Stort tack till alla er som läser bloggen (och boken) och stöttar mig! Det betyder mycket för mig! Om jag kan utvecklas och skapa något så kan du också! Oavsett ålder!

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment