Monday, January 6, 2020

Rabatter, rabatter överallt!



Julen är över och det är dags att slänga julgran ner till källaren igen och gömma juldekorationer långt in i förrådet. Nu väntar vi på påsk!

Som jag nämnt i tidigare inlägg så har jag handlat på IKEA igår. För ett par hundra kronor lyckades jag köpa ett par påsar fyllda med juldekorationer, varför undrar du säkert? Rea på 50-75% på alla juldekorationer! Alla är klara med jul och nu ska allt bort från hyllorna. Pass på! Jag har alltid handlat juldekorationer direkt efter jul!

De flesta affärer vill bli av med julpynt och allt som har med jul att göra. Åk till din närmsta JULA, IKEA, BAUHAUS, BILTEMA eller en annan affär som du tror har julsaker till salu. Allt ska säljas nu och billigt. En perfekt sätt att spara hundralappar och jag har redan gjort det. Detta är den första spartips för i år och det kommer många, många fler! 

JULA (50% rabatt på det mesta)
IKEA (Hemsidan är inte uppdaterad, men det var 50-75% rabatt på allt)
BAUHAUS (Halva priset på det mesta, varför inte tomtedräkt för 49 kr?)
BILTEMA har också 50% rabatt på vissa produkter, men sedan när jag scrollade längre ner så blev det tydligt att de vill ha samma pris som tidigare. Det är rödmarkerad i stort text, så kanske folk köper ändå för samma pris!? Man har väl ingen koll efter alla fester!? Haha, se bild!



Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Åhléns, Lagerhaus, Brothers, Stayhard

Åhléns (Rea på rea, det mesta runt 50% rabatt, bra priser på kläder till både kvinnor och män, barnkläder, väskor, gift-set med mera)
Lagerhaus (Rea upp till 70% rabatt, massa dekorationer och liknande)
BROTHERS (Rea upp till 70% även här, säljer kläder för män)
STAYHARD (Rea upp till 60% på märkeskläder för män)

Jag har läst någonstans i mina böcker att januari är det absolut bästa månaden att handla. Anledningen är att folk blir av med sina pengar under jul och nyår och knappt överlever till januari lönen. Pass på och köp saker du behöver på riktig rea och inte på 10% rea! Som sagt, fler tips kommer i längre fram!

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment