Sunday, October 6, 2019

Gratis budgetmall



Här kommer den utlovade presenten! Det som jag vill är att du går in på denna länken här och laddar ner en fil som heter Budget. Det är en budget mall som du kan använda till alla dina köp under månaden. Det finns det mesta du behöver och om något saknas kan du enkelt lägga till det själv. Jag har gjort mallen själv och använder den dagligen. Första kolumnen är bara exempel på hur det ser ut, så skriv över det som är ifylld eller radera. Nu kan du säga till andra att du har stenkoll på din ekonomi. 

Den är enkelt upplagd med inkomster, fasta och rörliga kostnader samt månadens sparkvot. Sparkvot är alla pengar som går till dig genom sparande, investeringar eller amorteringar. Visst är det kul med Excel?

Hoppas den blir till hjälp för dig och du får bättre koll på din ekonomi. Stort lycka till med din budget och hör av dig om du behöver hjälp!

När jag tittade på mallen en gång till insåg jag att raden för TV och Barn saknas, då jag har ingen av dom så får ni lägga upp det själva helt enkelt.

Två Månadslöner

1 comment:

  1. Åh, tack! Ska genast kolla in detta verktyg :-)

    Mvh Louise

    ReplyDelete