Saturday, November 30, 2019

Två Månadslöner växer!



Antal besökare på Två Månadslöner blogg har växt med 100% i november! Oktober hade 1 500 läsare, november har 3 000 läsare och då sätter jag upp ett mål för december på 4 500 läsare! 

Hur kommer jag nå målet? 

1. Skriva bättre och personliga inlägg.
2. Visa upp mig i andra kanaler som Facebook, Youtube med mera.
3. Ge råd och tips för att du ska ha mer pengar över varje månad. 

Jag ska inte lova för mycket, dessa tre punkter borde räcka för att få en bra flöde in i Två Månadslöner blogg. Redan imorgon börjar jag med spännande inlägg och det fortsätter jag med hela vägen fram till nyår! 

Idag blir det en kort paus från bloggen för reflektioner, tankar och vila efter en lång arbetsvecka. Kanske även dags att sätta upp julgran? Har du gjort det? Ha en underbar helg! 

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment