Sunday, December 1, 2019

Julfest



Detta inlägg är en annons för Partykungen.se och innehåller annonslänkar.

Om ett par veckor är det fest på jobbet och tema är tropical! Det finns nog inget som passar bättre än att sitta på en haj hela kvällen! Titta vad sött han är! Kommer att bli ett riktigt bra kväll och jag kommer såklart uppdatera er om hur det gick!

vi haft Black Friday hela veckan och idag är det sista dag för att handla billigt, rekommenderar jag hemsidan (annonslänk) Partykungen där jag köpte min maskeraddräkt. 20% rabatt på allt i butiken tackar man inte nej till. 

Har alltid velat ha en maskeraddräkt och jag lyckades få sista på lagret för 479 kr istället för 599 kr. Det finns mycket roligt inför jul på hemsidan, så kika lite innan priserna höjs tillbaka till ordinarie priser. 

Två Månadslöner

2 comments:

  1. Nice outfit! Hoppas det blir en trevlig festkväll :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Två Månadslöner01 December

      Visst är det? :D

      Delete