Sunday, December 8, 2019

En självsäker skallig man



Jag har klippt mig idag. Det gör jag varannan månad och när jag ser ut som i bilden så sparar jag på både schampo och hårprodukter. Förutom det sparar jag tid då håret hinner torka innan jag går ut från duschen. Väldigt smidigt och nu är det även populärt!

Googlade snabbt vad det kan kosta och på första sidan hittade jag frisören Prins. För män tar det 30 min och kostar 475 kr. Om jag hade gjort det hade det kostat mig 2 850 kr om året. Istället gör jag det själv och hela beloppen såklart sparas! 

De som har vågat att göra detsamma, ser faktiskt riktigt bra ut! Mycket bättre än med håret. Titta på länken hur John Travolta, Bruce Willis med flera ser ut. Vad tycker du? Hade det passat dig eller din sambo?

Två Månadslöner

2 comments:

  1. Bra såväl spar- som effektivitetstips :) Jag har inte vågat räkna på vad frisörbesöken kostar men snittar nog en klippning var 5-6 vecka ungefär.

    ReplyDelete
  2. Anonymous23 December

    Tacka din fru för besparning för att det är hon som klipper dig:P

    ReplyDelete