Tuesday, December 24, 2019

Julklapp från min arbetsgivare



Idag har jag fått välja en julklapp från min arbetsgivare. Det är riktigt kul, för att det finns mycket att välja på. Här kommer en lista på olika saker som fanns att välja mellan:

Tidningsprenumeration
Ryggsäck i reflekterande material
Ge bort presenten som gåva till cancerfonden
Hårtrimmer
Hårtork
Odlingskit
6 i 1 verktyg för bilen (lampa, usb, powerbank, nödhammare)
Air Lounger, en uppblåsbar matrass
Stor uppblåsbar flamingo
Bevattningssystem
Aktivitetsarmband
Stavmixer
Solcellspowerbank
Isfiske kit
Biobiljetter

När jag gick igenom alla i morse så valde jag bort saker jag inte behöver, av de som är kvar tittade jag först på kvalité, om de kommer att hålla några år och oftast gör dom inte det. Av de få saker som blev kvar, tittade jag på nätet vad de kostar och valde såklart den som är dyrast, då jag hade svårt att välja mellan tre julklappar. Om det någonsin uppstår behov att ha de andra två så kan jag bara köpa dom själv.

Det som jag valde är såklart biobiljetter. Jag fick 4 stycken (värde 540 kr) som kan användas inom ett år och inom ett år kommer säkert många bra filmer. Jag tror det kommer Avatar 2, Minions, något bra film med Dwayne "The Rock" Johnsson, Bad Boys, 1917 med mera... Fick du någon julklapp från din arbetsgivare?

Två Månadslöner

2 comments:

  1. Fick faktiskt också biobiljetter av min arbetsgivare tyvärr bara 2st och de kommer gå åt nu direkt till Frost 2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad roligt! Frost 2 är en bra film att titta på! Det finns några lediga platser på torsdag, ska fråga min fru om hon vill se det :)

      Delete