Saturday, December 14, 2019

Veckans sammanfattning



Veckan har gått snabbt. Det har varit mycket på jobbet och med alla julförberedelser och livet emellan så går tiden fort. Festen som jag hade på jobbet har varit lyckad och många tyckte om min haj! Bilden finns på länken. På festen var det över 100 personer och jag som är lite blyg tänkte att om jag går på festen så går jag ALL IN. Jag hade med mig även en uppblåsbar flamingo, men den har jag glömt och åkte hem utan...

Maskeraddräkten har bra kvalité, lätt att ta på sig, man kan även sätta sig och dansa utan problem och hajen fick mycket uppmärksamhet! Ett bra köp precis som jag trodde!


Angående aktiehandel så har jag köpt fler aktier i Embracer denna vecka då jag tror att kursen är på rimliga nivåer och år 2020 kommer ut många fina spel som bolaget har tillverkat. Det som jag ser fram emot mest är Biomutant och Saints Row då dessa spel passar många spelare både unga och lite äldre. Förutom dessa två så finns det 84 spel i produktion, så framtiden ser ljus ut.

Nästa vecka är det fullt upp med jullek, julfrukost, julbord, nisselek och andra aktiviteter. Tiden kommer att gå ännu fortare fram till Jul och snart är det nytt börsår 2020! Ser fram emot vad nästa år har att erbjuda!

Två Månadslöner

No comments:

Post a Comment