Sunday, December 29, 2019

Nöjd kund hos Willys



Jag har faktiskt varit en nöjd kund hos Willys i år. Under året har jag fått flera gånger en värdecheck för 25 kr och idag handlade jag sista gången där för i år. När jag loggade in på deras hemsida såg jag att jag har sparat 1 104 kr under 2019 utan att göra någonting. Hade köpt samma mat på samma ställe även om jag inte hade varit med i Willys+. Jag har inte hellre glömt en kladdkaka jag fick helt kostnadsfritt när jag fyllde år. Willys är ett bra bolag helt enkelt därför äger jag (annonslänk) Axfood aktier. Rekommenderar att registrera sig, sedan behöver du inte göra någonting alls, rabatter dras när du betalar.

Som jag nämnt i tidigare inlägg kommer jag att uppdatera portföljen den 31 december så ni kan se hur fördelningen bland bolagen ser ut.

Imorgon berättar jag vilket inlägg har fått flest läsare och mina tankar kring varför det blev så. Nu är det bara två dagar kvar tills 2020! På måndag är börsen öppen igen och jag ser fram emot att se vad som händer där. Hittills har det bara gått upp i portföljen i flera veckor känns det som. 

Såg även att många av er läser bloggen i mobilen så jag ska försöka att skriva lite kortare inlägg så att det blir lättare för er att läsa och det blir lättare för mig att skriva inlägg varje dag. 

Två Månadslöner

3 comments:

  1. Kul med värdecheckar samt kladdkaka när man fyller år! Bra kundvård!

    Blir spännande att se om det kan uppstå något köpläge imorgon på årets sista handelsdag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det känns att många har parkerat sina pengar i Axfood. Jag tror när andra investeringar börjar visa bättre avkastning så kommer många lämna Axfood :) Jag avvaktar med fler köp.

      Delete
  2. Instämmer! Jag sålde av tidigare i år och avvaktar också köp :)

    ReplyDelete