Monday, March 2, 2020

Två Månadslöner aktieblogg



Antalet läsare på bloggen har minskat från 12 968 i januari till 8 682 läsare i februari. Månaden har varit ändå bra för bloggen då jag fick min första kund som ni kan läsa mer om här. Bloggen har även börjat producera några kronor via Google Ads samt några kronor via annonser. Varje gång ni köper något via bloggen får jag några kronor vilket jag är supertacksam för. Det ger mig motivation att fortsätta. Jag kommer att fortsätta med bra annonser som kan spara oss pengar.

Bloggen fick ett nytt utseende igår och det är för att just nu är det vår och jag tycker att en grön bakgrund passar perfekt. 

Mest lästa inlägg under februari har varit angående min uppsägning som ni kan läsa mer om här

För att sammanfatta februari så har det varit en händelserik månad. Börsen gick starkt i början och slutade med en rejäl nedgång. Förutom att jag har blivit uppsagd så var jag på intervjuer som gick bra men ändå fick jag ingen napp. Tydligen blir det en lång sommar hemma med den nya hunden. Då kan jag fortsätta renovering av huset. Vi har även beställt ett byte av pelletspanna till NIBE bergvärme som borde stå klart redan i mars. Även mars kommer att vara händelserik månad, vilket jag ser fram emot.

Två Månadslöner

2 comments:

  1. Grymt jobbat med bloggen, jag ser framemot att fortsätta följa din blogg och din resa!

    ReplyDelete