Monday, October 10, 2022

Träffa Två Månadslöner



Tisdagen den 25 oktober är det Stora Placeringskvällen i Växjö Konserthus. Under kvällen kommer en rad experter som ska dela med sig sina placeringstips. På scen kommer finnas DNB, Spiltan, Atlant, Oddo samt TIN fonder. Det kommer även någon från Avanza, Didner & Gerge, Fondita och Celina fonder. Dryck och tilltugg ingår. Evenemanget är såklart gratis. Jag ska såklart vara där!

Efter evenemanget kommer jag sammanfatta kvällen på bloggen så ni inte missar något viktigt. Det finns även möjlighet att träffa mig och diskutera aktier under pauser eller efter evenemanget om intresset finns. Insläppet till evenemanget öppnar 17:30 och ni kan anmäla er via länken Stora Placeringskväll på Privataaffärers hemsida. Vi ses där!

Två Månadslöner

4 comments:

  1. Kul, det låter som ett spännande event! Jag bor tyvärr lite för långt i från Växjö, annars hade jag kommit och sagt hej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, en annan gång, någon annanstans 👍

      Delete
  2. Roligt event! Säkert givande, synd att det är så långt borta!

    ReplyDelete