Wednesday, April 29, 2020

Extra inlägg om godis



Vi brukar inte äta godis, men när vi gör det så köper vi det på Willys eller ICA, tyvärr så har de inte så mycket att välja på, oftast är det lösgodis, nötter, chips eller marabou som vi handlar. Eftersom vi är hemma nu i typ karantän så veckohandlar vi. Nu blev vi sugna på lite godis och ingen av oss orkar åka till affären. Vad gör man då? Köper såklart på nätet, men tills det kommer så tror jag godis suget försvinner...

Detta inlägg är en annons för Cooper's Candy och innehåller annonslänkar

Vad är Coopers Candy? Ärligt talat är det första gången vi gör en beställning själva så det vet jag inte. Det som jag tyckte om var att de hade mycket annat som det inte finns i vanliga affärer. Så vi provar helt enkelt. Nackdelen är dock att rätt många produkter står som "bevaka". Det är ingen bra första intryck, men jag kan ha fel, kanske det är extremt många som handlar? Nu är beställningen lagd! 

Nu tänker jag varför köpte jag inte fler aktier istället, men man kan inte välja aktier alla gånger framför någon utgift, eller? Längre fram kommer några inlägg på vissa besparingar som jag har gjort och kommer att göra. Alla kan spara ihop en rejäl buffert, bara man tänker till lite. Nu när jag köper godis från deras hemsida får jag tillbaka några kronor via bloggen, win-win :) Köper du något via deras länk Coopers Candy stöttar du även bloggen vilket jag är supertacksam för!

Två Månadslöner

8 comments:

  1. Godiset därifrån är riktigt god! :)

    ReplyDelete
  2. Nice! Räknar du nötter som godis? Jag äter en hel del nötter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det gör jag :) Allt som man småäter när man tittar på en film, popcorn, vindruvor, nötter, melon borde räknas som godis :D

      Delete
  3. Anonymous30 April

    Om M&Ms räknas som nötter då är jag nyttig också :D

    ReplyDelete
  4. Jättegott, har handlat där några gånger, rekommenderar

    ReplyDelete