Tuesday, April 7, 2020

Trötthet har vunnit



Ni känner säkert igen den känslan när man är så trött att man inte vet vilken dag det är idag? Jag är där just nu. Har varit på jobbet, av 50 personer var vi 8 stycken. Ett företag håller på att byta fönster precis vid min plats så det var lite oväsen och lite kaotiskt då alla bord flyttades från fönstret. Som tur är lyckades jag hitta min plats...

kvällen när jag kom hem så var det fortsatt fint väder så jag tog motorsågen och ut och fälla fler träd. Vi kommer att ha så mycket ved så det räcker ett par år framåt. Hade kostat mig skjortan om jag fick köpa allt i affären.

Efter 8 timmars arbete på jobbet, 4 timmars arbete med motorsåg och lite bloggskrivande är jag helt slut. Jag hinner inte att läsa igenom nyheter idag, jag kikade bara på min Avanza konto idag och jag är nöjd. En ökning med 7 100 kr idag, det är inte illa det, jag tjänade inte ens i närheten av det på jobbet. Hoppas ni haft lika bra dag/börsdag!

Två Månadslöner

2 comments:

  1. Kul med lite fysiskt arbete, jag har nog aldrig kört motorsåg men jag kan förstå att du är trött efter en sådan dag. Kul också med självförsörjande initiativ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Två Månadslöner08 April

      Haha, ja det är kul att röra på sig ute lite efter att man har suttit vid dator hela dagen :) Finns mer i livet än börsen. Hoppas löpningen går bra för dig?

      Delete