Sunday, April 19, 2020

Stort Tack



Stort Tack till er alla kära läsare, tillsammans har vi kommit upp till över 50 000 besökare på bloggen! 3 månader kvar tills bloggen fyller 1 år och det är helt otroligt att så många har besökt bloggen, jag blir rörd, glad och tacksam! 

Några säkert tänker att "nu kommer han tjäna massa pengar från bloggen" och så är inte fallet. Totalt har jag fått in 511 kr sedan start och jag har skrivit 279 inlägg som tog kanske 1 timme per inlägg. Det är inte gratis pengar på något sätt och att skriva blogg är nog en av de sämsta jobb man kan ha, men jag tycker att det är roligt.

Oavsett är jag väldigt glad att så många följer min resa och jag hoppas att ni får många användbara tips som sparar er pengar. Under tiden jag bloggade så fick jag stöttning och bra tips från andra ekonomi bloggar som Dividend Story, Kronan till Miljonen, Från Glam till Damm, Ingen Spargris, Fröken Investera och många fler! 

Nästa vecka är det mycket jobb som väntar och förutom det så är det rapport period och många av mina bolag rapporterar januari - mars siffror i sina delårsrapporter. Jag ser fram emot att läsa dom och jag hoppas verkligen att alla har tjänat pengar och inte har gått back under perioden. 

Stort Tack och jag hoppas ni har en bra vecka framför er och fredag kommer snabbt! Det är ju lönedag på fredag!

Två Månadslöner

5 comments:

  1. Stort grattis! Vad kul! Min blogg fyller 10 år nu i dagarna och jag ångrar inte en endaste sekund att jag började blogga! Sedan är det också så roligt med alla blogg-kompisar man får :-)
    Ha en fin dag!
    Mvh, Anneli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! 10 år! Helt sjukt, se till att fira ordentligt! :) Kram!

      Delete
  2. Fint inlägg! Jag är också ödmjukt tacksam för alla läsare och alla kommentarer jag får. Tack till dig också!

    Mvh Louise

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Du skriver så mycket bra saker, det är dumt att inte följa dig och din resa!

      Delete
  3. Jag heter Linus SAARINEN, och jag är vårdgivare. Jag noterar att jag just nu är som den lyckligaste. Jag vittnar om ett lån mellan individer som jag just har fått. Jag fick mitt lån tack vare tjänsten av Pierre Michel. Jag började med henne förra fredagen och på tisdag 10:45 eftersom bankerna inte arbetar på lördagar, då fick jag bekräftelsen att överföringen av beloppet på min begäran på 400.000 kr skickades till mig. och efter att ha hört mitt bankkonto mycket tidigt, till min stora förvåning var överföringen lyckad. Här är hans

        E-post :   combaluzierp443@gmail.com

    ReplyDelete